
2 lata gwarancji na wszystko.
Jeśli w toku użytkowania produktu ujawniły się wady fabryczne, możesz na tej podstawie złożyć reklamację nie później niż w ciągu 30 dni od wykrycia wady. Przez złożenie reklamacji rozumiemy dostarczenie wadliwego towaru razem z formularzem reklamacyjnym do sklepu Galmark.
Zanim wyślesz towar na reklamację, zapoznaj się z listą przypadków, których nie obejmuje gwarancja. Wymienione przypadki są następstwem normalnego użytkowania produktu:
Portfele skórzane, etui na dokumenty, karty lub klucze:
- wycieranie się powierzchni skóry,
- zarysowania na powierzchni skóry,
- obniżenie sprawności zatrzasków, suwaków lub bigli,
- rozdarcie podszewki lub kieszeni na skutek wkładania większej ilości dokumentów niż przewidziano.
Paski skórzane:
- rozdarcie oczka na skutek zbyt mocnego ściągania paska,
- wycieranie się powierzchni skóry w miejscu styku z klamrą.
3 proste kroki do reklamacji
1. Pobierz i wypełnij formularz reklamacyjny lub skorzystaj z własnego.
2. Zapakuj bezpiecznie towar wraz z formularzem reklamacji i, jeśli to możliwe, z dokumentem zakupu
3. Wyślij przesyłkę na adres naszej siedziby. Preferowana przez nas forma dostawy: Poczta Polska, list polecony.
Co dalej?
W ciągu 14 dni licząc od kolejnego dnia po otrzymaniu reklamacji, poinformujemy Cię o uznaniu, nieuznaniu lub częściowym uznaniu Twojego zgłoszenia.
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji podejmiemy następujące kroki:
- usuniemy wadę i bezpłatnie wyślemy towar pozbawiony wady,
a jeśli to nie będzie możliwe
- bezpłatnie wyślemy nowy, taki sam produkt pozbawiony wady,
a jeśli to nie będzie możliwe, gdy np. produkt się wyczerpie w magazynie:
- przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy, którego skutkiem może być wymiana towaru na inny lub zwrot gotówki za towar i przesyłkę.