Gwarancja dostawy na Święta! Zamów jeszcze przez: Kiedy wyślemy?
Z powodu inwentaryzacji, 2 stycznia nie będziemy wysyłać paczek. Przepraszamy za utrudnienia.
Jak kupować?
Jeśli pomimo poniższej instrukcji napotkasz jakikolwiek problem z zakupem, zadzwoń: 501 290 119 lub napisz sklep@galmark.pl. Pomożemy Ci złożyć zamówienie lub przyjmiemy je na podstawie jednego kontaktu.

Zakupy w sklepie Galmark są prostsze niż kiedykolwiek!

1. Znajdź to, czego szukasz

Wybierz interesującą Cię kategorię korzystając z głównego menu sklepu. Menu znajduje się tuż pod logiem na górze strony. Jeśli korzystasz z komórki lub tableta, rozwiń menu klikając na trzy poziome kreski, a następnie wybierz interesującą Cię kategorię, na przykład Męskie, a później Portfele.

2. Zapoznaj się z towarem

Kliknij na zdjęcie lub nazwę produktu, który wpadł Ci w oko. W otwartej stronie znajdziesz dodatkowe zdjęcia produktu, szczegółowe informacje w opisie, a nawet film z prezentacją. Na karcie produktu podajemy wszystkie istotne informacje o produkcie, więc jak tylko się z nimi zapoznasz, przejdź do kroku 3.

3. Dodaj produkt do koszyka

Już na stronie głównej lub z poziomu dowolnej kategorii produktów możesz dodać produkt do koszyka. Służy do tego przycisk DO KOSZYKA, który znajduje się w pobliżu zdjęcia głównego produktu. W koszyku możesz umieścić wiele produktów, np. portfel męski i pasek skórzany.

Jak tylko dodasz coś do koszyka, wyświetli się komunikat na środku strony potwierdzający wykonaną czynność. Masz teraz możliwość złożenia zamówienia, w którym znajdą się wszystkie produkty dodane do koszyka. Możesz też kontynuować przeglądanie naszej oferty, a następnie powrócić do koszyka i dokończyć zakupy.

Twój koszyk zawsze jest dostępny w prawym górnym rogu strony. Kliknij na ikonę koszyka lub przycisk DO KASY. W tym miejscu możesz zarządzać produktami w koszyku, zwiększyć ich ilość lub usunąć z koszyka.

Pamiętaj, że dodanie produktu do koszyka to nie to samo, co jego zakup. Aby Twój koszyk stał się zamówieniem, wykonaj krok 4.

4. Złóż zamówienie

a) ekran pierwszy - zawartość koszyka

W celu złożenia zamówienia powinieneś mieć przed sobą ekran z zawartością Twojego koszyka. Jeśli tak nie jest kliknij w ikonę koszyka w prawym górnym rogu.

- Wybór sposobu dostawy

Tuż pod listą produktów znajdują się dostępne metody dostawy oraz odpowiadające im ceny przesyłek. Domyślnie zaznaczona jest dostawa za pośrednictwem firmy kurierskiejInPost, ale możesz to zmienić wybierając innego dostawcę - po prostu kliknij na jego nazwę.

- Wybór sposobu płatności

Z listy znajdującej się nieopodal szczegółów dostawy wybierz dogodną dla Ciebie formę płatności. Możesz skorzystać z szybkich płatności on-line przez system PayU, zapłacić przelewem lub przy odbiorze przesyłki.

- Wprowadzenie kuponu rabatowego

Jeśli posiadasz kupon rabatowy zaznacz opcję "Mam kupon rabatowy", po czym rozwinie się pole do wprowadzenia kodu z kuponu. Jeśli poprawnie wprowadziłeś kod, naciśnij przycisk UŻYJ. Twoje zamówienie zostanie przeliczone zgodnie z przysługującą zniżką, a na ekranie zobaczysz obniżone ceny.

Najszybszym sposobem do uzyskania kodów rabatowych jest zapisanie się do naszego newslettera.

Kliknij przycisk ZAMAWIAM i przejdź do kolejnego ekranu składania zamówienia.

b) ekran drugi - zakładanie konta lub zakupy bez rejestracji

Zanim podasz dane do wysyłki, masz możliwość założenia konta w sklepie, aby na przyszłość nie wpisywać ponownie wszystkich swoich danych. Twoje konto w sklepie umożliwia korzystanie z przechowalni, oraz przeglądanie wszystkich zamówień historycznych. Aby w założyć konto kliknij ZAREJESTRUJ SIĘ, a jeśli już jesteś zarejestrowany zaloguj się używając adresu e-mail i ustalonego wcześniej przez Ciebie hasła.

Możesz oczywiście zrobić zakupy bez rejestracji w sklepie, w tym kroku wybierz przycisk ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE.

c) ekran trzeci - formularz i dane do wysyłki

To już przedostatni etap składania zamówienia. Na tym ekranie wpisz swoje rzeczywiste dane, na które wyślemy zamówienie. Jeśli masz jakieś dodatkowe informacje do zamówienia o których powinniśmy wiedzieć, dodaj je w polu Uwagi, następnie kliknij PODSUMOWANIE

d) ekran czwarty - podsumowanie zamówienia

Na tym ekranie zobaczysz podsumowanie całości Twojego zamówienia: zamawiane produkty, sposób i koszty dostawy, a także wybraną formę płatności. Poniżej znajdują się wprowadzone przez Ciebie dane, więc koniecznie sprawdź ich poprawność.

Jeśli wszystko jest w porządku, kliknij przycisk POTWIERDZAM ZAKUP. Na stronie wyświetli się potwierdzenie, otrzymasz również wiadomość e-mail. O dalszych postępach w zamówieniu będziemy Cię informować e-mailem.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl