W dniach 2-3 stycznia trwa inwentaryzacja. Wszystkie paczki wyślemy 4 stycznia.
Regulamin

REGULAMIN ZAKUPÓW w sklepie Galmark.pl

1. Informacje ogólne

1.1. Galmark to sklep internetowy, dostępny w domenie galmark.pl (zwany dalej Sklepem) jest własnością firmy "Z.W. LUNA" s.c. Joanna Werbowa, Marek Zawistowski 08-110 Siedlce, ul. Czerwonego Krzyża 37, NIP 821-17-38-505, REGON 710466074, działającą na podstawie wpisów do ewidencji działalności gospodarczej wydanych przez Prezydenta Miasta Siedlce: Joanna Werbowa nr wpisu 15414/2001, Marek Zawistowski nr wpisu 13825/2000, z którą Klienci mogą się kontaktować pod następującym adresem mailowym: sklep@galmark.pl.

1.2. Warunkiem dokonania zakupów w Sklepie jest akceptacja postanowień niniejszego regulaminu i złożenie zamówienia.

1.3. Znaki towarowe użyte na stronie są zastrzeżone przez ich właścicieli i zostały podane wyłącznie w celu identyfikacji.

2. Oferta produktowa

2.1 Wszystkie produkty dostępne w Galmark są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

2.2. Aktualna oferta produktowa jest umieszczona na stronie internetowej http://galmark.pl.

2.3. Produkty oznaczone symbolem PROMOCJA są pełnowartościowe i nie posiadają wad. Promocyjna sprzedaż ma charakter czasowy i ma na celu jedynie uatrakcyjnić ofertę Sklepu.

2.4. Ofert promocyjnych nie można ze sobą łączyć, chyba, że szczegółowe warunki konkretnej promocji dopuszczają taką możliwość.

2.5. Bezpłatne dodatki reklamowe nie podlegają wymianie ani reklamacjom.

2.6. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.

2.7. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych i wycofywania dotychczas oferowanych towarów, prowadzenia, odwoływania i modyfikowania zasad akcji promocyjnych.

2.8. Do każdego zamówienia Sklep wystawia paragon fiskalny, na życzenie Klienta wystawiamy fakturę VAT, ale tylko dla klientów z Polski. Dla odbiorców z Unii Europejskiej wystawiamy faktury ze zwolnioną stawką podatku według prawa handlowego w obrębie państw członkowskich UE.

2.9. Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach Sklepu, składa ofertę kupna określonego produktu na warunkach podanych w opisie produktu.

3. Przyjmowanie i realizacja zamówień

3.1. Sklep realizuje wysyłki za pośrednictwem Inpost, Poczty Polskiej, firmy kurierskiej oraz systemu Paczkomaty 24/7

3.2. Klient zobowiązany jest do zapłaty ceny za zamówiony w Sklepie produkt, w tym za koszty dostawy, nie później niż w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy, z wyłączeniem przypadków, gdy płatność następuje przy odbiorze. Możliwe są następujące formy płatności:

- Przy odbiorze – zapłata gotówką przy odbiorze produktu – kurierowi, w Paczkomacie lub w kasie punktu odbioru osobistego,

- Przelewem - forma płatności dla klientów preferujących samodzielne logowanie do banku internetowego lub wizytę w placówce banku. Po złożeniu zamówienia, Klient otrzymuje drogą poczty elektronicznej (e-mail) numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym eOkulary, zamówienie jest przekazywane do realizacji,

- Przelewem online Przelewy24 – forma płatności elektronicznej obsługiwana przez DialCom24 Sp. z o.o. z siedzibą w 60-327 Poznań, ul. Kanclerska 15, NIP 781-173-38-52, REGON 634509164, wpisanej do rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy Poznań, VIII Wydz. Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000306513

- Kartą płatniczą (Visa, Mastercard) Przelewy24 - każda transakcja płatności kartą jest w sposób bezpieczny autoryzowana przez DialCom24 Sp. z o.o. Z chwilą potwierdzenia dokonania płatności, zamówienie jest przekazywane do realizacji,

- Przelewem online za pomocą konta PayPal - forma płatności elektronicznej obsługiwana przez PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A. (R.C.S. Luxembourg B 118 349).

3.3. Zamówienia przyjmowane są przez obsługę Sklepu:

- przy wykorzystaniu oprogramowania sklepu Galmark dostępnego w domenie http://galmark.pl,
- pocztą elektroniczną pod adresem: sklep@galmark.pl
- telefoniczne pod numerem 501 290 119

3.4. Sprzedaż będzie realizowana jedynie na podstawie prawidłowo zrealizowanego procesu zamówienia, a w przypadku składania zamówienia pocztą elektroniczną - tylko po podaniu wszystkich informacji wymaganych w procesie zamówienia.

3.5. Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia złożonego przez Klienta, w sytuacji, gdy autentyczność zamówienia budzi uzasadnioną wątpliwość.

3.6. Sklep zastrzega sobie prawo do telefonicznego lub mailowego potwierdzenia zamówienia. Zamówienie takie może zostać anulowane w przypadku braku możliwości kontaktu z Klientem w ciągu 72 godzin od chwili złożenia zamówienia.

3.7. Przyjęcie do realizacji zamówienia rozpoczyna się (w dni robocze):
a) w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze - natychmiast po złożeniu zamówienia,
b) przelewem - po zaksięgowaniu kwoty należności za zamówiony towar,
c) w przypadku zamówień płatnych kartą płatniczą, kredytową lub w przypadku płatności online - w chwili autoryzacji transakcji.

3.8. Klient może zmienić lub wycofać złożone zamówienie w całości do momentu jego wysłania.
W tym celu należy skontaktować się z obsługą Sklepu za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie.

3.9. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem, Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).

3.10. Do wartości zamówienia doliczana jest kwota odpowiadająca wybranemu przez Klienta sposobowi przesyłki i płatności. Koszty przesyłki określone są na stronie Czas i koszty przesyłki w tabeli opłat.

Czas i koszty przesyłki

3.11. Realizacja zamówień następuje według kolejności ich wpływania, aż do wyczerpania zapasów danego towaru.

3.12. Zamówienia złożone do godz. 10:00 będą ekspediowane w tym samym dniu roboczym. Zamówienia złożone po godz. 10:00 zostaną wysłane w następnym dniu roboczym. Oznacza to, że zamówienia złożone w poniedziałek do godz. 10:00 zostaną wysyłane w poniedziałek. Zamówienia złożone w poniedziałek po godz. 10:00 mogą zostać wysłane we wtorek. Zamówienia złożone w piątek po godz. 10:00 mogą zostać nadane w poniedziałek.

3.13. Przesyłki wysyłane firmą kurierską doręczane są do 2 dni roboczych (z doświadczenia wiemy, że 95% wszystkich przesyłek dociera do odbiorcy w ciągu 24 h). Przesyłki wysyłane Pocztą Polską doręczane są od 1 do 2 dni roboczych. Przesyłki wysyłane przez system Paczkomaty InPost doręczane są od 1 do 2 dni roboczych.

3.14. Jeżeli płatność nie nastąpi maksymalnie do 14 dni od złożenia zamówienia zostanie anulowane. Jest to jednoznaczne z rozwiązaniem umowy-kupna sprzedaży. Kupujący otrzyma od nas wiadomość e-mail z informacją o zaistniałej sytuacji i przyczynie anulowania zamówienia.

3.15. Umowa zawarta pomiędzy Klientem a Sklepem dotycząca zakupu danego produktu w Sklepie ma charakter terminowy i trwa przez okres realizacji zamówienia. Miejscem spełnienia świadczenia związanego z zakupem produktów w Sklepie jest adres dostawy wskazany przez Klienta, z zastrzeżeniem produktów odbieranych osobiście przez Klientów

4. Odstąpienie od umowy

4.1. Zgodnie z Ustawą z 30 maja 2014 roku "O prawach konsumenta", Klient może zrezygnować z zakupionego w Sklepie towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

4.2. Zwracany towar nie może posiadać śladów użytkowania, w przeciwnym wypadku Klient może zostać obciążony proporcjonalną częścią kwoty produktu, o czym mowa w ppkt 4.5.

4.3. W przypadku odstąpienia od umowy, Klient zobowiązany jest poinformować Sklep o zamiarze odstąpienia w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Następnie w ciągu 14 dni od dostarczenia informacji o odstąpieniu, przesłać zwracany towar na adres: "ZW LUNA s.c." 08-110 Siedlce ul. Czerwonego Krzyża 37, wraz ze stosownym, pisemnym oświadczeniem. Odesłanie towaru razem z pisemnym oświadczeniem w ciągu 14 dni od jego otrzymania jest równoznaczne z wypełnieniem obowiązku o powiadomienia o zamiarze odstąpienia od umowy.

4.4. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru, a jeśli zwrócono wszystkie produkty z zamówienia, również koszt przesyłki. Pieniądze zostaną zwrócone niezwłocznie, a w każdym wypadku nie później niż w ciągu 14 dni od momentu poinformowania Sklepu o zamiarze odstąpienia od umowy. Sklep może się wstrzymać ze zwrotem środków do momentu otrzymania towaru lub do czasu nadesłania potwierdzenia wysłania towaru, w zależności od tego które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.

4.5. Sklep dokona zwrotu płatności takim samym sposobem jakim zapłacono za towar w pierwotnej transakcji, chyba że jest to niemożliwe z przyczyn niezależnych od Sklepu. Klient ma prawo zdecydować się na zwrot przelewem bankowym podając numer konta w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy lub dostarczając ten numer w inny sposób do Sklepu, w każdym razie Klient nie poniesie żadnej opłaty w związku ze zwrotem pieniędzy.

4.6. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z tej rzeczy w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

4.7. Koszt odesłania towaru do Sklepu nie podlega zwrotowi.

4.8. Sklep nie przyjmuje przesyłek pobraniowych.

Formularz odstąpienia od umowy

5. Reklamacje i gwarancje

5.1. Obsługa Sklepu dokłada wszelkich starań, aby wysyłany towar był wolny od wad i spełniający oczekiwania Klientów. Zamówione produkty są dokładnie sprawdzane przed wysłaniem.

5.2. Produkty mogą posiadać gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas udzielenia gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach Sklepu.

5.3. W przypadku ewentualnych reklamacji Klient powinien skontaktować się z obsługą Sklepu drogą pocztową, mailową lub telefonicznie niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 30 dni od wykrycia wady.

5.4. Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni od daty ich wpłynięcia. Termin jest liczony od kolejnego dnia po dniu dostarczenia reklamowanego towaru do siedziby Sklepu.

5.5. Z.W. Luna s.c., J.Werbowa, M.Zawistowski odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym.

5.6. Reklamowany towar należy odesłać z opisem wady na adres: "ZW LUNA s.c.", 08-110 Siedlce ul. Czerwonego Krzyża 37. Reklamowany towar zostanie pozbawiony wady lub wymieniony na towar wolny od wad.

5.7. Klient może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sklep.

5.8. Klient ma prawo odstąpić od umowy jeśli żądanie naprawy lub wymiany będzie niemożliwe do spełnienia przez Sklep lub wymagać będzie poniesienia przez Sklep nadmiernych kosztów. Sklep może na drodze porozumienia z Klientem zaproponować mu wybór innego towaru z oferty Sklepu, na co Klient nie ma obowiązku się godzić.

5.9. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu oraz wymaga od Klienta wysłania towaru do Sklepu, koszty dostawy ponosi Sklep.

Formularz reklamacji

6. Dane osobowe Klienta

6.1. Podane przez Klientów dane osobowe Z.W. Luna s.c., J.Werbowa, M.Zawistowski zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Prywatności. Klient dokonujący zakupu w Galmark wyraża zgodę na przetwarzanie adresu e-mail w celu przesłania ankiety umożliwiającej wyrażenie opinii o dokonanej transakcji w Galmark. Adres e-mail będzie przetwarzany przez Z.W. Luna s.c., J.Werbowa, M.Zawistowski. oraz Grupę Allegro Sp. z o.o. w celu przekazania ankiety, oraz potwierdzenia objęcia transakcji Programem Ochrony Kupujących. Dane otrzymane w wyniku ankiety będą służyły do opublikowania w sieci Internet opinii o sklepie Galmark.

6.2. Klienci mają możliwość korzystania z Galmark dokonując rejestracji i tworząc w ten sposób konto, w którym gromadzone są dane oraz informacje o Kliencie dotyczące jego działań w Galmark (dalej: „Konto”) . Świadczenie usług w ramach Konta w sklepie Galmark ma charakter bezterminowy. Klient ma prawo wypowiedzieć umowę zawartą z Z.W. Luna s.c. J.Werbowa, M.Zawistowski dotyczącą Konta, w każdym czasie poprzez wypełnienie Formularza obejmującego oświadczenie o rozwiązaniu umowy. Powyższe nie dotyczy sytuacji, w których Galmark jest w trakcie realizacji zamówienia złożonego przez Klienta. W takim przypadku, skutek rozwiązania umowy nastąpi z chwilą zrealizowania przedmiotowego zamówienia.

6.3. Założenie konta w Galmark nie jest obligatoryjne, istnieje możliwość złożenia zamówienia wyrażając jednorazową zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji przedmiotowego zamówienia.

6.4. W celu dokonania rejestracji utworzenia Konta Galmark należy wypełnić formularz rejestracyjny poprzez podanie następujących danych: imienia, nazwiska, adresu zamieszkania, numeru telefonu, adresu e-mail oraz hasła. Na adres e-mail Klienta umieszczony w formularzu rejestracyjnym zostanie wysłana wiadomość wskazująca sposób potwierdzenia rejestracji oraz inne wymagane prawem informacje. Z chwilą potwierdzenia rejestracji dochodzi do zawarcia umowy dotyczącej prowadzenia Konta pomiędzy Klientem, a Z.W. Luna s.c., J.Werbowa, M.Zawistowski, której przedmiotem są usługi świadczone przez Z.W. Luna s.c., J.Werbowa, M.Zawistowski na warunkach określonych w Regulaminie.

6.5. Klient może wyrazić zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym Sklepu w celach marketingowych oraz może wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od właścicieli Sklepu za pomocą środków komunikacji elektronicznej i poczty. Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.

6.6. Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne. dane użytkownika podlegają ochronie zgodnie z Polityką Prywatności sklepu internetowego.

Polityka Prywatności

7. Pozostałe informacje

7.1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawa z dnia 30.05.2014 o prawach konsumenta.

7.2. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

7.3. Regulamin wchodzi w życie z dniem 11 listopada 2015 roku.

7.4. "Z.W. LUNA" s.c. może zmienić Regulamin i uruchomić nową wersję usług świadczonych w ramach Sklepu. Zmiana staje się skuteczna w terminie wskazanym przez właściciela Sklepu, który nie może być krótszy niż 7 dni od momentu udostępnienia w Sklepie zmienionego Regulaminu, z zastrzeżeniem, że zamówienia rozpoczęte przed wejściem w życie zmian są prowadzone na zasadach dotychczasowych.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl